.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله جمیله کدیور به میرحسین

مشاور امور بانوان مهدي كروبي گفت: حضور‌ مستمر در صحنه‌هاي مختلف ‌يكي از مهم‌ترين ملاك‌هاي انتخاب رئيس جمهور است و نمي‌توان به فردي كه سال‌ها‌ از صحنه غايب بوده است، به عنوان امتياز مثبت براي رئيس جمهور شدن راي داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، جميله كديور شامگاه پنج‌شنبه در جمع تعدادي از فعالان اصلاح‌طلب استان مركزي در اراك قدرت مديريتي بالا را يكي ديگر از ملاك‌هاي رياست جمهوري عنوان كرد و اظهار داشت: رئيس جمهور آينده بايد قدرت مديريتي بالايي داشته باشد و در اين زمينه مي‌توان با بررسي عملكرد افراد در 30 سال گذشته به خوبي آنچه را كه افراد به انجام رسانده‌اند، را با عملكرد آنان مقايسه كرد.
وي افزود: مهم‌ترين وجه تمايز انتخابات دوره دهم رياست جمهوري، برگزاري انتخابات مبتني بر مطالبات است و انتخابات اين دوره انتخابي مطالبه محور است.
كديور بيان كرد: در انتخابات گذشته شاهد گفتمان‌هاي يكطرفه از سوي كانديداهاي انتخابات بوديم و مردم تنها شنونده سخنان بودند اما در اين دوره مردم با كانديداهاي انتخابات سخن گفته و نيازهاي خود را از آنان مطالبه مي‌كنند كه اين سبب تمايز انتخابات اين دوره با دوره‌هاي گذشته شده است.
وي اضافه كرد: امروز در گروه‌هاي مختلف مردم با بياني طلبكارانه از دولت خواستار احقاق حقوق خود هستند و اغلب اقشار جامعه با توافق بر لزوم تغيير در فضاي كنوني كشور به اظهار نظر در اين زمينه مي‌پردازند.
كديور با اشاره به وجوه ديگر تمايز انتخابات اين دوره رياست جمهوري گفت: در گذشته همواره رئيس جمهور در دو دوره انتخاب مي‌شد اما امروز كانديداهايي قدر و با قدرت در انتخابات در دو اردوگاه اصلاح طلبان و اصورلگرايان وجود دارند كه اين نيز از ديگر مسائلي است كه انتخابات اين دوره رياست جمهوري را نسبت به ديگر دوره‌هاي آن متمايز كرده است.
مشاور امور بانوان مهدي كروبي غيرقابل پيش بيني بودن انتخابات اين دوره و نيز اتفاق نظر داشتن اغلب كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري بر تغيير شرايط با وجود تنوع بالاي ديدگاهي آنان را از ديگر مسايلي دانست كه سبب مي‌شود انتخابات اين دوره از ويژگي‌هاي بيشتري نسبت به دوره‌هاي قبل برخوردار شود.
وي با تاكيد بر ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات رياست جمهوري گفت: اينكه عده‌اي مي‌گويند حضور آنان در صحنه انتخابات اثري ندارد، حرف درستي نيست؛ چرا كه در انتخابات مسئولان بر افزايش حضور مردم در صحنه به عنوان تكليفي شرعي و ديني اصرار مي‌كنند تا ميزان امنيت و مشروعيت كشور افزايش يابد كه حرف درستي است.
كديور اضافه كرد: قرائت ديگري نيز وجود دارد كه شركت در انتخابات را حق مردم مي‌داند و اين تفكر به افراد مي‌گويد كه بايد با استفاده از حق خود اختيار تصميم گيري براي سرنوشت و آينده را بر دستان خويش گرفته تا زندگي و آينده خود را تامين كنند و نبايد از اين صحنه تصميم‌گيري بدون ابراز نظر و راي‌ بي‌تفاوت گذر كرد.
وي با انتقاد از فرد‌محوري در برنامه‌ريزي‌هاي كشور به جاي برنامه محوري افزود:‌ در كشور فرد‌محوري به جاي برنامه‌محوري نهادينه شده است كه كروبي با برنامه مدون براي اداره امور تيم قوي را براي اداره امور كشور تشكيل داده است.
وي آشنايي به قوانين كشور و سوابق بالاي مديريتي را در دوره‌هاي قبل و پس از پيروزي انقلاب اسلامي از ديگر ويژگي‌هاي رئيس جمهور اصلح دانست و گفت: سوابق كانديداها بايد به صورت مستمر مورد بررسي قرار گيرد و نبايد با شعارهاي پوپوليستي و اقدامات عوام فريبانه و مردم پسند مردم را به خود نزديك كرد.
به گفته وي‌ نبايد در يك مقطع خاص از تاريخ كشور يك كانديدا را مورد توجه و ارزيابي قرار داد بلكه بايد در 30 سال دوران انقلاب اسلامي افراد را مورد ارزيابي قرار داد.
مشاور امور بانوان ستاد انتخاباتي كروبي با اشاره به شعارها و وعده‌هاي دوران انتخابات گفت: در ايام انتخابات همواره حرف‌ها و شعارهايي داده مي‌شود كه بايد ديد افراد در گذشته و قبل از انتخابات در قبال اين مسائل چه موضع گيري‌ها و سخناني را بر زبان‌ آورده بودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 ارديبهشت 1388
ماکه حمله ای ندیدیم . فقط حقیقت بود نمی دونم که منظورتان از حمله چیست ؟
مهدي 26 ارديبهشت 1388
نمي دانم منظور شما از زدن اين تيتر چه بوده!!! ولي انگار متن چيزي بسيار متفاوت با تيتر است
نا شناس 26 ارديبهشت 1388
واقعاً فکر می کنید آقای کروب اصلاً می تواند برنامه محور باشد؟
نا شناس 26 ارديبهشت 1388
به نظر می رسد موسوی در برابر دگر اندیشان غیر معتقد به ولایت فقیه و قانون اساسی و زیر پا گذاران قوانین وا داده است
shirin 27 ارديبهشت 1388
خيلي قشنگ تر مي شد اگر خبرگزاري شمال نيوز خط حمايت خودش را نشان نمي داد ، همان طور كه مي دانيد خيلي از گروهها و اشخاص با اين خبرگزاري خو گرفته اند ولي اين طور موضع گيري ها باعث از دست دادن طرفداران شما حد اقل تا بعد انتخابات خواهد شد . هرچند همه اخبار شما داراي منبع هستند ولي صرف داشتن منبع دليل بر انتشار برخي اخبار كذب نمي باشد. لطفا با تحقيق بيشتر و مثل سابق اين سايت دوست داشتني را هدايت كنيد . پيشاپيش سپاس گذارم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.